tekmile_34 KAraciğer enzim yüksekliği nedir? ne oluyor ?sağlık ocagı tahlih sonucum sebebiyle kullandıgın ilaçları bırakmamı istedi kötü bir şey mi🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Yesimiko- tekmile_34 kullandığımız ilaçlar yükseltiyor. Benim de kovidden dolayı yüksekti. Parol falan içmeyi bıraktım. Ve bol enginar yedim. Sonra tahlil verdim düşmüştü. Korkma internetten de bak karaciğer enzimlerini düşüren yiyecekleri tüket. Gerekmedikçe ilaç içme. Geçmiş olsun