Amineninannesiii Merhaba kızlar 20+6 haftalık hamileyim 17 haftada alttan muayene ile bebeğimin erkek olduğunu söylediler bugğm de kız dediler karından bakılıp kız denildi çok hareketli ondan net göremiyoruz dediler başına gelem var mı
Baharrk Amineninannesiii ya off banada 17. Haftada erken dendi haftaya detaylı ultrasona giricem bakalım değişecek mi😅🤷🏽♀️
Baharrk Amineninannesiii böyle olan çok varmış canım bazen kordon bacak arasında olunca yanlış görebiliyormuş doktorlar
Boncuk123 Amineninannesiii ayy benim yengeme 8 ay boyunca erkek denildi. Herseyini aldık 9. Ayda kız dediler şok olmuştuk. Kaç doktora gittiysek hep kız denildi ve kız dogdu 😂
Boncuk123 Amineninannesiii ayy biz beşiği falan hep değiştirmiştik 😂😂 son aya kadar erkek dedikleri için herşeyi hazırdı 😂😂😂