yigitegenin_annesi Nurw ilk 3 ay tehlikeli düşük tehlikesi olabiliyor bebek rahime tam tutunmamiş mecburi olmasa yola çıkmayın derim
Gmz_6334 Nurw canım ben 7 haftalıkken 8 şehir gezmiştim 😊 tabi doktoruma danıştım.. doktoruna bi danış dinlene dinlene git hiç bişey olmaz inşallah ama en önemlisi doktora sorman 😊
melikeguneyozalp Nurw bende geçen hafta 5 haftalık hamileyken yani doktoruma danıştım 4 saatlik yolculuk yaptım iki defa. Kanaman olmadığı müddetçe korkma sıkıntı olmaz demişti. Ama yine de sizin de doktorunuza danışmanızda fayda var.😊
Nazendehanim Düşük tehlikeniz yoksa edebilirsiniz, kese bile oluşmuş olmuyor bazı gebeliklerde 4. Haftada sıkıntı olmaz diye düşünüyorum
Nazendehanim Nurw doktorunuz en iyisini bilir gitmisken sorarsiniz bazı doktorlar sıkıntı olmayacağını bazıları dikkat etmek gerektiğini söylüyorlar , gebeliğin seyrine göre değişiyor biraz
selenaras ben öğrendiğimde 6 haftalık hamileydim 4 kere şehir dışı yolculuk yaptım biri 10 saatti bi sıkıntı olmadı☺️
Nurw Doktorumda ilk 3 ay önermiyorum ama dinlenerek gidersen bi sıkıntı olacağını sanmıyorum kararı sana kalmış diyor
elfmoom Nurw korkutmak istemem doktorum bana 1 saatlik yola gidebilirsin dedi 4 haftalıktım çok lekelenmem oldu.. bence hiç yapmayın🙏🏻
annesinin_beybisi Nurw eğer bebek sağlıklıksa istersen amuda kalk birşey olmuyor ama sağlığı değilse tüm gün yatsan da elden birşey gelmiyor o yüzden eğer öncesinde düşüğün falan yani riskin yoksa bir sıkıntı olmaz 2_3 saat uzun da değil
Gizemmihra Nurw ben yaptım hatta düğüne bıle gidip oynadım kuzenımın çünkü anlaşılmasın diye söylemek istemıyordum
Ceysii01 Nurw herkeste ayni durumlar olmaz tabiki ama ben 1 saatlik hastane yolumu gittimde lekelenmem basliyodu bünyenize bagli birazda sanirim ben ikizlere hamileyim ve disari cikinca asiri yoruluyorum