Cancular cnm seninkinin kilosu az değil gayet normal. Özel bisey yapmıyorum hatta günlerdir yemek bile yiyemiyorum. Son bir aydir hep hastalıklarla uğraştım. 6 kilo aldım bu zamana kadar sadece. Ama bebek alıyor cok şükür. Ben şuna bağlıyorum cok rahat biriyim kilo alacak mi almayacak mi diye düşünmem hiç zayıf olsun sağlıklı olsun yeter bana. Doktora da kilo sormam sağlıklı mı diye sorarım kilosunu kendisi söylüyor☺️ mesela süt meselesindede öyle. Hiç acaba gelecek mi gelmeyecek mi diye düşünmedim ilk gebeliğimdede. Hep gelecek tabiki dedim sezaryen oldum ve ilk gün karnını doyuracak kadar sütüm vardi 1 damla mama vermeden büyüttüm. Herkesede bu rahatlığı tavsiye ederim 😊