21 eylul adet günüm gene erken gebelik testi yaptim cikmadi bu ay olmadi eminim erken ogrenmek istememin sebebim kan pıhtılaşmasi var 2düşüğüm var oğlum 4yasinda ondan sonra oldu düşüklerim bu cuma günü tek dileğim bana dua edermisiniz inşallah kabul olur hayirli zamanda tüm isteyenlere inşallah 🤲🤲🤲