Elif3425 Kızlar merhaba 😍38+1 günlük olduk. İki gündür sabahları yoğun sümüksü yapıda akıntım oluyor, nişan mı değil mi bilmiyorum ilk hamileliğim ,ara ara sancılarım oluyor acaba doğum yakın mıdır ?
Mrymonek Elif3425 bende 37+5im neredeyse 2haftadir akıntım arttı rahim yumusuyor diyorlar bilemiyorum kanlı gelmediği ve sancım olmadığı için daha Nisan degilsir diyorum kontrole de gittim çünkü bişey denmedi. Beklemedeyim ama akıntı çoğaldı aynı sekilde
Dilekcnkn Elif3425 Kaç hafta olcak sarı akıntı geliyor kaşınma yanma yok ama enfeksiyon var ilaç kullandım ama geçmemiş henüz doktora göstermedim sonucu çarşamba gideceğim 36 oluyor o zaman benden de geçen geldi o şekilde ama nişan değilmiş normal akıntıymış doktoruma sormuştum çünkü normal akıntıdır dedi