Hanımlar 12+3 üm göbek deliği hizasında sağ tarafta şişlik var böyle olan var mı bebek sağ tarafta olabilir mi ağrı acı yok ama dokundugum da elime küçük bi patates gibi oval birsey geliyor sol tarafta yok bu sırt üstü yatınca da sağ tarafım hafif sis duruyor