Arkadaşlar merhabalar 36. Haftama yani haftaya çatı muayenesi olacağım çok heycan yaptım doktorum söyledi haftaya çatı muayenesi yapalım diye çatı muayenesi nasıl oluyor yani el ile mi yoksa bi cihaz ile mi bakıyor . Doktor vajinaya bakıyor mu ?
açılmayı nasıl anlıyor doktor ? Acı oluyor mu?