Merhaba anneler üç gündür sol kasığımda aşırı sancı çekiyorum en son gittim hastaneye acile de ürolojiye de en son kadın doğuma da gittim doktorum her iki böbreğimde de büyüme olduğunu söyledi ürolojinin takip etmesi gerekir ve ilerlerse stend takılır dedi.31 haftalık hamileyim bu şekilde problem yaşayan var mı yardımcı olun lütfen 🙏🏻