Boncuk34 Arkadaşlar ben 31 Ağustos’ta çatlatma iğnesi yaptırdım adetim de iki gün geçti bugün sabah test yaptım sizce gebelik var mı https://resim.host/ib/kiWdVz
fatosakn Boncuk34 Evet var hayırlı olsun şimdiden sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah Rabbim 🙏😊
Boncuk34 Elbet-birgun-kavusacagiz ilk gördüğümde inanamdım acaba yanlış mı diye panik oldum bi an ama sizce ne zaman kan vermeliyim
Elbet-birgun-kavusacagiz Boncuk34 evet kan ver iki gun sonrada ayni yerde tekrar kan ver 😊hayirli olsun simdiden🌸
Deletedmom_85 Boncuk34 yüksek ihtimalle olur evet çünkü çok silik değil çizgi baya belli kanda kesin cıkar