hilal8689 Es_Se ben de 36+6yım. Aslında yapılacak işler var ama hiç yapasım yok. Bir de geceleri dönüp duruyorum uyuyamıyorum ben.
Es_Se Beyzanur138 doğuracakmıyız ne 😂 2 gün önce kontrol vardı sancı vs çıkmadı ama. Kolumu kaldıramıyorum vallahi
Beyzanur138 Es_Se ay keşke doğursak valla zaman geçmiyor gazdır diye bi soda içiyorum şimdi bakalım inşallah geçer 😏😊
Beyzanur138 Es_Se yok şükür ben hiç sıkıntı çekmedim ama son ay çok zormuş ya doktorda suyun ve kanaman olursa gel dedi karnım böyle ağrırsa bi giderim akşam
Beyzanur138 Es_Se yok şükür gayet normal bi rahmim ağrıyor ama kasığım değil birde karnım ağrıyor anlamadım gitti karın ağrısını ara arada çok ağrı oluyor