ebrar6036 ben 12+6yım, 12+0da bıraktım folik asiti, doktorum bırakmamı söylemişti. B ve D vitaminim düşük çıktığı için onları kullanıyorum şu an. Haftaya tekrar kontrole gideceğim bakalım inşallah cinsiyetle ilgili bir şeyler söyler.
Valla ben de 3 ay nasıl geçti anlamadım 🤭