anneligicokksevmisbiri Kızlar lütfen yaa isim önerileri varsa çok modern olmayan ve çok da eski olmayan 💖
Berrasirin anneligicokksevmisbiri benim cok begendigim sulatinimiz ismi olan..Abdulhamid han 😍olursa oglum koyarim insallah ⚘
iremcannn1907 anneligicokksevmisbiri Allah tarafından gönderilen iyilik elçisi demekmiş canım. İyilik getiren anlamında yani.
merakliblog anneligicokksevmisbiri Demir, Deniz, Ege, Efe, Kuzey, Yaman, Yamaç, Alp, Çağan, Noyan, Aslan, Asil
bebegimizibekliyoruz1 anneligicokksevmisbiri benim de oğlum olucak ama isim tam belli değil kendim bakıyorum öyle begendiklerimi yazayım Batın Göktuğ Alparslan Doruk