Bebegimi_beklerken563421 36.haftadayım ve bugün doktorum bebeğin ters pozisyonda olduğunu söyledi 2 haftaya kadar dönmezse sezeryan dedi benim gibi olupda dönen var mı bebeği çok moralim bozuldu normal istiyorum çünkü 😔😔
EsilaErtugrul Bebegimi_beklerken563421 hiç moralini bozma benim bebeğim 38. Haftaya tersti, son hafta doğum pozisyonu aldı. Doktorlar korkutuyor döner inşallah daha erken canım
birmavihikayesi Bebegimi_beklerken563421 Benimde donmemisti doktorum aynı şeyi söyledi Instagram’da bı ebenin sayfasındaki hareketi yaptım sadece 3 defa 1 hafta sonra kontrole gittiğimde bebek doğum pozisyonunu almış dedi ve zaten hissetmiştim ben aldığını
Bebegimi_beklerken563421 EsilaErtugrul 38e kadar bekleyelim duruma göre sezeryan dedi zaten doktor bakalım insaAllah 2 haftaya döner egzersizlerle falan
Bebegimi_beklerken563421 birmavihikayesi hangi ebe rica etsem adını söyler misiniz dönmesi için egzersizler varmış onları deneyeceğim insaAllah döner 😔
birmavihikayesi Bebegimi_beklerken563421 Minikmucizemm58 Fizyoterapist Özge yogurtcu Youtubede de var videoları koltuğun üstüne oturup baş aşağı duruyorsunuz nefes egzersizi yapıyorsunuz çok basit bir hareket günde iki defa yapılmasi gerekiyor
birmavihikayesi Minikmucizemm58 Fizyoterapist Özge yogurtcu Youtubede de var videoları koltuğun üstüne oturup baş aşağı duruyorsunuz nefes egzersizi yapıyorsunuz çok basit bir hareket günde iki defa yapılmasi gerekiyor
birmavihikayesi Minikmucizemm58 Rica ederim bide Melike_yoga var onuda takip edin mutlaka çok güzel egzersizler ve bilgileri var