Uca Merhaba arkadaşlar benim 4+5 te beta hcg 10757 çıktı ikiz olabilir mi? Birde alt karnımda sağlı sollu ara ara sancılarım oluyor
Deletedmom93284 Uca bildiğim kadarıyla beta ile belli olmuyor hastahanede ultrasonda kese 2 tane görülürse emin olunuyor
piremsesce Uca bebek rahme yerleşiyo ağrılar normal sadece leke kanama gibi bi durum olursa acile gidin
Sblatc Uca benimde 4 5 haftalıkken 24043 tü. Herkes ikiz dedi ama tek. Bazılarının yüksek çıkabiliyo. İkiz olup olmaması anca ultrasonla belli olur. Herkes ikiz dediğinde doktora gidene kadar stresten ölmüştüm😂
Uca Sblatc Allah nazarlardan korusun prensesi🧿 ooo senin benden de yüksekmiş salı öğrenicez bakalım o zaman