elifeari Canım herkeste belirti olacak yada aynı belirtiler olacak diye birşey yok ben keseyi 5+4 de gördüm göğüs hassasiyeti,halsizlik ve kasık ağrım vardı 6.haftadan sonra bulantim, 7.haftadan sonra kusma başladı..7+4 de kalp atışını çok azda olsa duyduk 8+3 (dün) de gayet net duyduk şükür.. doktorum kızdı gebeliğinin tadını çıkar evham ve stres yapma diye haklıda aceleci sabırsız davranıp stres oluyoruz kendini çok dinleme 😊