Ozzz14 bende sağlıkçıyım aynı gün çok ödemli olduğu için anca çok güvenilir bir doktora yaptırmanız lazım biraz daha zor oluyor çünkü bence🙏🏼 Ben yarı kırkı çıktıktan sonra yaptırıcam, sarılık riski de geçsin diye beklemek için 22,23. Günü yaptırırız diye düşünüyorum☺️ Yenidoğanken olması sizin içinde bebek içinde çok iyi oluyor çok çabuk iyileşiyorlar☺️