Minnosannesi38 Ben şuan 14+4 um mide bulantilarim devam ediyor kusma azaldı ama yinede çok yiyemiyorum 4 kilo verdim şimdi ye kadar sadece hafif karnim belli oluyor ne zaman kilo almaya iyice yemeye başlayacağım ?
Mminikmucizemmm Minnosannesi38 ben 16.haftadan sonra öyle bir yemeye başladım ki 😥 o haftalara kadar iştahım hep kapalıydı sonrasında açıldı
gldn065807 Minnosannesi38 valla şuan 12 haftam doluyo 13 giricem hala - 2 kiloyla devam eşimde devamlı söyleniyo senin artık kilo alman lazım değilmi diye benim mide bulantısı falanda yok almuyorum bakalım ne zaman alacam
Guley_ 28-30 haftalardan sonra almaya başladım zaten 37.haftada doğum yaptım çok kilo problemim olmadı şükür