Merhabalar, kucuk bir ilçede yaşıyorum. Dogalgaz yok. Ilcede kaloriferli ev bulmak da zor. Yeni taşındık, ev sahibi ısınır demişti, biz de ev bulmak zor diye girdik ama çevreden ısınmaz dedirler sonradan. Aralık sonu doğumum olacak, bebeğimi nasil giydirmeliyim, ust uzun kol zibin ve bir üst giydirsem altına ne giydiricem 🙄