Merveikratanem sanırım benim daha çok erken sizin 17 haftalık olunca daha kesindir,nedir cinsiyeti ? Doktorum ilk gebeliğimde yine 12.haftada kız demişti hiç değişmedi şimdi ikinciye aynı doktor aynı haftada erkek diyor ama değişenleri duydukça şaşırıyorum umarım erkek kalır 🙏🏻