Ummuhancendik bugün gittim adalet hanıma ve böyle sakin sıcak tatliş bi doktor yok yaa. Soru sormama fırsat vermedi herşeyi kendi anlattı açıkladı zaten teşekkür edip çıktım. Kiii gelmeyen bi doktorun yerine sezaryene girmişti ve hastalar birikmiş olmasına rağmen bu kadar ilgi gördüm. Kesinlikle gidilir