Gizce arkadaşım bundan eminsin değil mi. Ben mühendisim sürekli şantiye değişikliği oluyor ve sürekli girdi çıktı yapılıyor. Yani toplamda 90 gün primim olacak doğuma kadar ama kesintisiz değil. Bir de birileri 120 iş günü dedi (ki bu neredeyse 6aya denk düşer) sen bu yazdığından eminsin değil mi ona göre ben de bi sevineyim artık.