Duy_gu Umut_Umay evet canım aynı gdişuorz mide bulantısı ve iştahsızlık var brndede herşey kokuyor burnuma
MMmerve_ Umut_Umay bendede oldu canım ama sımdk ıyıyım yanı acıktıgımı hıssedıyorum sukur olur o arsda sırada normal
Esra3890 İnşallah iştahsızlıkla kalır bulantiniz olmazda ben 4 buçuk ay tuvaletten çıkamadım hergun serum taktırdık onla geldik bu zamana bulantı çok zor iştahsızlık olsun zamanla yiyorsun ilerde zaten
melikeguneyozalp Bende 6+6′yım ama bende iştahsızlık hiç yok aksine çok çabuk acıkıyorum sürekli bir şeyler yeme isteği duyuyorum. Ve sürekli ağzımda ne yersem yiyeyim geçmeyen acı metalik bir tat var.🥲