Aysobaciniz Bugün kontrolüm vardı tam 38+0 olduk herşey çok normal dedi ama kanala girmemiş, ısrarla normal doğum diyor doktorum, Kanala girmesi için napabiliriz ? yada sizin bebekleriniz kaçıncı haftada kanala girmişti ? 💐
ruveyda14 Aysobaciniz bende normal denedim ama kanala girmediği için sezaryen oldum 40. Haftada o kadar uğraşmama rağmen ama sezaryen olursanda genel anestezi ol spinal epidural fln olma
HilalYlmz Aysobaciniz benimki baş aşağı doğum pozisyonu almıştı hatta bugün ultrasonda daha net gördük ama kanala girip girmediğini ultrasonlamı anlıyor bugün çatı muayenesi oldum herhangi bişey demedi 😒
cidolila Aysobaciniz benim dün kontrolüm vardı 36+6 haftamdayım kanala girmiş dedi bu hafta heran doğum olabilir dedi tedirginim suyum felan gelirse ☺️
Aysobaciniz ruveyda14 sanırım genel yapmıyorlar genelde spinal yapıyorlar ams söylerim genel daha rahat diyorlar haklısınız. Da doktorum ısrarla normal diyor hiç demiyor ki kanala girmezse sezaryen diye yürüyüş yap kanala girsin dedi ama girmezse ne olacak diye bişe demedi 🤦🏻♀️
BeyzA-93-22 ruveyda14 genelin de şöyle bir sıkıntısı var seninle beraber bebeginde anesteziyi alıyor eger gec cıkarsa bebek anne karnından solunum sıkıntısı olabiliyor o yüzden bence spinal ve epidural daha mantıklı
Aysobaciniz Haticecakirr yaaa sizin daha da girmesi gerekir 😂 bekleyn beraber kanal çalışması yapalım 😂
Aysobaciniz HilalYlmz usg ile baktı kanala girmemiş dedi, çatı ya bakmadı hiç. Ben 37 de gittim geçen hafta banada kanalla ilgili bişey demedi. bugün 38 olduk bugün gidince söyledi
Aysobaciniz Haticecakirr bi postta okudum, bayanın biri yorum yapmıştı, secde pozisyonuna geçip kalçayı yukarı kaldırıp sağa sola sallayın diyordu ama güvenip yapma cesaretinde bulunamadım açıkcası çünkü bide ters dönerse o zaman hiç dönüşü olmaz 😂
Aysobaciniz Haticecakirr bu haftada tekrar ters dönen çok var çünkü yeri daralsada duydum yani, bende korktum ters döner möner başıma iş açmayayım dedim 😂
Aysobaciniz cidolila yaa maşallah 🧿 rabbim yardımcın olsun 🙏🏻 sudan önce anlarsın bence sancı falan gelir nişan gelir herhalde
Aybuss Bol bol yürüyüş yapman lazım Kanala girmesi için.. Evde temizlik yapabilirsin ağır olmayacak şekilde.. Ne kadar çok hareket edersen senin için daha kolay olur doğum.. Benim doğum şeklim belli değil belli olsun doktor normal doğum derse kayınvalidem le tarlaya gidicem calısmaya 🤭
Aysobaciniz Aybuss yaa temizlikl deseen ööff otura otura yer siliyorum cam siliyorum sanyeleere çıkıyorum ama maalesef girmemiş daha 😒 ay tarla mı hiiç gitmem bir kere gittim bahçede düştüm o gün bugün gitmiyorum
Gizem2312 cidolila çok imrendim size inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız bende 36+4 teyim bir an önce kucağıma almak istiyorum da benim de 37 den sonra gelse keşke 🙈
Aysobaciniz cidolila yaa bende öyleyim ufak bi sancı olsa hemen aay doğum başladı diyorum 😂 hiç korkma ya Allah yardım eder
cidolila Gizem2312 canım benim hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 🙏 tez zamanda kavuşuruz sağlıklı kavuşalım da gerisi önemli değil ☺️ herşey bebişlerimiz için benim şuana kadar hiç sancım olmadı dünde heran herşey olabilir denilince tedirgin oldum