Semakacan hayathayal olduktan sonra hiç bi çare yok ne yazık ki benimde hiç bi yerimde yok ama yanlarımda var az bişey Allahtan sen korun bence canım lierac flan al çok erken olmuş senin
Buketali hayathayal maalesef olmuşa çare Yok benimde göbeğim çok fena çatladı 29. Haftada ama sıkma canını istersen ilerde düzelttirebilirsin ya da annelik izi de 😀
Semakacan hayathayal evet canım lierac çatlak kremi çok etkili olduğunu duydum burdada çoğu kişi tavsiye ediyordu en azından daha fazla olmasını önlersin 😊
Buketali hayathayal evet biraz erken olmuş ama inan benim ki resmen iki gece de çatladı ve ne hale geldi