Ben sadece odamiza koyabilecegimiz anne yani park yatak aldim hem bana hem bebegimize kolaylik olsun diye. Makyaj masam genis kapali bir bebek icin yeterli oldugu icin makyaj masami ona elbise dolabina cevirdim daha oncede nevresimlerimi muhafaza ediyordum icinde onlari baza altina kaldirdim 🤗 bebegime ayri odayi 2 3 yaslarinda yapicam 🤗 o zaman bazali yatak ve elbise dolabi almayi dusunuyorum