DefneNazz Merhaba kizlar 2 li tarama da beta degerim dusuk cikmis down sendromu riskli gruba girmiyosun ama yinede genel ayrintili ultrasona girmemi önerdi suan 17 haftalik hamileyim. Bu durumu yaşayan oldu mu ?
FDK2835 DefneNazz bende 4.30 çıktı. risk sınırı altındaydım. İstersen birçok test var yaptırabilirsiniz dedi sonra başka bir şeyden şüphelendi. Perinatoloji yönlerdi orada ense kalınlığı çıkmadı. İçinizi ferah tutun. Ayrıntılı ultrasonda belli olur. Bana bir şey demedi ama bende girmeyi düşünüyorum.
DefneNazz FDK2835 Bende herhangi birşeyden süphelenmedi doktorum risk grubuna girmiyorsun ama beta degerin dusuk cikmia ayrintili ultrasoan görün dedi. Sizin yönlendirildiginiz bölüme yönlendirdi ama mhrs oraya randevu vermedi anlamadım
FDK2835 DefneNazz benim doktorum direkt gönderdi kayıt bölümünden giriş yapıldı. Hatta yetişmez diye düşündü doktorum ama muayene olabildim. 2doktor ayrıntılı baktı