Kızlar selam. 36+1 haftalığım. Ayın 10unda (1hafta önce ) kontrole gittim bebeğin kilosu 3181grdı. Kilosu 2 hafta önde falan dedi doktor bide doğum yaklaştığı için haftada 2 çağırıyor kontrole. Sonraki kontrolde 3040 gr çıktı. Doktor bebeğin kilosu düşmez falan dedi, bende kendi kendime dedim ultrasonun yanılma payıdır diye. Bugün gittiğimizde ise 2746 gr çıktı. Doktor yine bebeğin kilosu düşmez bu bebek haftasını yakaladı bence şimdi falan dedi ama kafam karıştı 1 hafta içerisinde 3 farklı kilo ve belli bi düşüş var. Biraz önce tekrar aradığımda pozisyondan dolayı farklı çıkabileceğini söyledi. Başına böyle bir şey gelen var mı?