Kksll neslican0644 ikisi de çok zor hepsi ayrı ayrı güzel birlikte. Ben yakıştıramadım söylemesi zor yani
Zkczkc Mina tek başına daha asil duruyor, ikisi de çok zor söyleniyor, kafiyeli değil gibi, başka bir isim bakabilirsiniz, asel mine gibi
Elif1608 3 isimde birbirine çok benziyo bence ikiside değil☺️ Ama Asel Mina çok hoş hatta bende bu ismi koymayı düşünmüştüm ama sonra değiştirdim, nacizane fikrim ☺️
neslican0644 Elif1608 1 kızım var adı mina 2. Kızıma hameyim ona uysun istedim de soruyu yanlış sormuşum sanırım 🤭
neslican0644 Hayal_et07 ayy yanlış anlaşıldım sanırım. Bir kızım var adı mina yeni doğacak kızım için sordum 🤭🤭