Hilal-95 nagehan3534 9+5 cıkıyor benm ama normal dedler ondan daha düşük heralde kişinin bünyesiylede alakalıdır benm düşük tansıyona alışmıs bunyem herkes farklı en normal 12.6 olması sanırım cok da bilemıyorum