Kızlar şimdi hastanedeyim salı günü geldiğimde bebeğim 2400 dü doktorum hiç kilo almamıs bi bakalım cuma tekrar gel pozisyon kaynaklı olabilir dedi bu gün tekrar gittim sonuçlar yine aynı ve bebeğim hiç kilo almamıs doktor diyorki AC 32 hafta uyumlu şimdi renkli dopplere gönderdi onun sonucuna göre konuşacağız dedi ama hemşireler covid testimi kanımı aldılar damaryolunu dopplerden sonra açarız gel dedi buraya ya kimse bisey de demiyor sizce beni doğuma alırlar mı kızlar bi bilen varsa yazsın acil