Dün gece 11 den 2.30 kadar sancım tuttu belden ve sağ kasığım dan acile gittim sancın var ve düzenli dediler 1 cm açıklık var dediler sonrasında eve geldim sabah uyandığımda hiç bir şeyim yoktu sancım da yok şuan başlayan sancı durur mu yalancı sancı mıydı acaba kızım daha çok küçük biraz daha dursun istiyorum. Bunu yaşayan anneler var mı?