İyi günler güzel anneler ben 21 haftalik gebeyim son zamnlarda gunde 1 2 defa da olsa bebeğimi küçük küçük hissetmeye başlamıştım ilk gebeligim bu arada dün gece rüyamda korkup bayagi irkilerek uyandım resmen kendi korktuğum sesi duydum uyandığım an ve sabahtandir bebegi hissetmedim hiç gerçekten stres olmaya basladm rüyadan uyanır uyanmaz hemen bildiğim süreleri okudum esimde nöbetteydi yanlizdim evde sabaha kadar hep bi sknti vardi içimde benmle beraber olan hamişler sizler ne durumdasiniz bebegi tam net hissediyormsnz benm rüyam bebege zarar vermişmidir çok korkuyorm 😔😔 smdiden yazan arkadaşlara teşekkür ederim.