Medinekk canım benim başıma geleni Allah kimseye yaşatmasın kendi doktorum 35. Haftada devlet hastanesinden istifa etti bende az kaldı diye hemde o hastaneye kayitliyim diye başka bir doktora gittim oda hiç alttan muayene etmedi bugün sabah kontrole gittim o doktor da 10gun izne çıkmış devlet hastanesinde hiç kadın doğum yok e her an doğum olabilir dedi ebeler doktor olmadan biz doğum yaptiramayiz dediler bende naptım istifa eden ilk doktorum özele geçti ona gittim muayene oldum. Dediğim gibi çatı muayenesi sırasında acıya dayanıklısın dedi yani öyle korkulacak bir acısı yok benim sadece çıktıktan sonra bel ağrısı ve kasık ağrısı şiddeti biraz arttı o kadar