1suranur1anne Kızlar kaçıncı haftada yaptırdınız veya doktorunuz hangi ayda yapın dedi dün haberlerde gördüm normalde doğumdan sonra yaptıracaktım ama o haberi görünce yaptırmak istiyorum 😔🙏
2kuzu 1suranur1anne Bende aşı olma konusunda çok kararsızdım dün doktorum mutlaka olmalısın dedi 17+2′yim bugün 1.doz aşımı oldum. Rabbim evlatlarımızı korusun inşallah
elisss_61 1suranur1anne düşüncem doğumdan sonra olmaktı ama artan vakalar ve ölümler nedeniyle 32+5 de oldum ilk doz biontech canım kol ağrısı dışında bişey yaşamadım şükür
Merianes Benim doktorum dogumun hemen arkasindan yap diyordu, ancak son gelismelerde 25. Hafta kontrole gittigimde hemen asini olmani tavsiye ederim dedi. 25 haftada 1. Asimi oldum. Haftaya 30. Haftaya girecegim 2. Asimi olacagim
1suranur1anne 3 aydan sonra öneriliyor ben gidince sormayı unuttum doktoruma o yüzden sormak istedim ona göre gidip pazartesi olucam bende 18+5 haftalık gebeyim 🌹
elifff211 meliceyy şuan kaç haftalıksınız sizde bi yan etki oldumu acaba bende yarım saat sonra ilk dozumu olcam endişeliyim
meliceyy elifff211 Şu an 37+2 yim dün oldum ikinci dozumu. İlk dozda hafif halsizlik hafif kol ağrısı yaşadım. İkinci dozda biraz ateş de oldu ama çok şükür şimdi daha iyiyim. Covidin yanında bu yan etkiler hafif kalıyor diye düşünüyorum:) aşılarımız bize ve bebeklerimize şifa olsun inşallah
betulmizrakk sukufee01 biontech mi oldunuz benimde 18.20 de randevum var doktorum biontech kesinlikle ol dedi ama ben korkuyorum yan etki yapar diye 🥺
sukufee01 betulmizrakk evet bionthec oldum. Yan etkisi 0 bu saate kadar kolumda agrımıyor hiç olmamiş gibiyim bakalım yarın da böyle mi olcak genelde 2 ci diyorlar biraz agrı yapıyor filan diye ama korkmayın şifa olsun bebeklere inşallah
elifff211 meliceyy bende bugun ilk dozumu oldum 31+5 deyim hayırlısı bakalım bende de şimdilik bişey yok umarım dediğin gbi bizede bebeklerimizede şifa olsun ya
Sevilss 1suranur1anne ben 4 ayımda covid olduğum için 33 haftada oldum yeni sadece kolum acıdı 2 gün o kadar başka yan etki olmadı bende. Doktorunuza sorun o size söyler doğru zamanı
betulmizrakk Dün aşımı olamadım benimle beraber 6 kişi daha olması gerekiyormuş pazartesi bir de sağlık ocağına uğrayacağım