30 haftalık olduk. Dün takipli doktorum biontech önerdi sinovac korumuyor dedi ama biontechle ilgili kafamda soru işaretleri var korona olmaktan korkuyorum aşı olmaktan da kan pıhtılaşması kalp krizi yapıyor falan diyenlerde çok bugün aşı randevusu aldım korkarak olacağım dua edin lütfen yan etki yaşayan var mı kol ağrısı dışında ?