Gokce91 Ellerimi bile kapatırken acımaya başladı, ayaklarım 2 numara büyüdü, 34 haftalık hamileyim. Doğuma kadar daha da mı kötüleşir 🙁
2prens1prensesannesi7 Gokce91 Soğuk su ile yıkayın bacaklarınızı ayaklarınızı yüksekte tutun tuzlu yemeyin mümkün olduğunca
FDK2835 Gokce91 bir arkadaşım yumurtanın beyazı ödem atmak için iyi geliyor demişti ne kadar doğru bilmiyorum deneyin isterseniz. Allah yardımcınız olsun
Sogancik Gokce91 Ben de gece uyurken ellerimi kapatamiyorum. Kıvrılmıyor. Yüzük desen zaten baya oldu girmiyor. Ayaklarda biraz siskinlik var. Daha 31+4 tüm ve şeker diyetindeyim. Hamur işi tuzlu tüketmiyorum. Tüketsem kimbilir ne olucam🙄🤷
Kbrasmskbyrktr Gokce91 bende seninle ayni durumdayım ayaklarım ayrı ellerim ayrı şiş. Yürüyüş yapıyorum ama biraz da olsa rahatlatıyor beni. Devamli oturunca daha çok sisiyorum bide üst üste bikac gün is yapınca onun da etkisi oldu sismesine
Gokce91 Sogancik yüzük ben de Bayadır takmıyorum, hamurişi falan da öyle hep yemem ama, çok su içmeme rağmen bu haldeyim 😩 allah yardımcımız olsun,
FDK2835 Gokce91 ben hiç haşlama yumurtanın beyazını yemedim o yüzden tuzdan uzak durmaya çalışıyorum.
Gokce91 Kbrasmskbyrktr aslında yürüyüş yapıyorum, evde de temizlik vs yapıyorum, ayaklarımı da hep uzatırım, genetik olabilir mi acaba? Annemde de doktorun şaşıracağı kadar ödem varmış
Sibellllo Gokce91 evet doğuma kadar daha da şişiypr ilk hamileliğimde öyle oldu ikinciye hamileyim suyu çok içip sürekli hareket ediyorum suan için ödem olmadı bakalım anladığım kadarıyla ödemin çözümü hareket etmek günlük 30 dk yürüyüş tavsiye ederim bide bol su
Gokce91 Sibellllo evde iş güç dışında pek hareket etmiyorum açıkçası, hamile kalmadan önce yoga falan yaparım diyordum ama yanlış bir şey yapmaktan çok korkup yapmadım hiç, şimdi de sadece akşamları yürüyüş yapıyorum
Kbrasmskbyrktr Gokce91 genetiktir o o zaman. Ben annemin çektiği çoğu şeyi çekiyorum neyden tiksindiyse ondan tiksindim ödem bi farklı bende var annemde yokmus oyle de. Hem iş hem yürüyüş de seni yoruyor olabilir. Ben iş yapınca daha da artıyor açıkçası o yüzden çok iş yapmıyorum yürüyüş yapıyorum genelde.
Sibellllo Gokce91 en güzeli yürümek yoksa insan hamlıypr ve ödem tutuyor yürümekte bile güçlük çekiyor hareket etmek ne kadar faydalıymış hamilelikte anladım Allah yardımcısı olsun tüm hamilelerin