Ylzz00 Merhaba annişlerrr. 30 haftalık 2 kilo oğluşum bebek iri önde dedi doktor kafasında 3 hafta ilerde.gidiyor normal doğuma engel olabilir mi acabaa tırstım sizde durumlar nasıl 🙄😬😬
AselMavi Ylzz00 her şeyi diyolar kuzum her gittiğimizde ayrı bı konu her şeyi takma kafana bence bana da 30 haftalığız 1600 Gr önde gidiyo dedi normal bence ama hep bi sorun