AselMavi
hayıır çook iyi haftasına göre. Ben araştırma yapıp alt sınır üst sınır çıkardım. Sizinki çok çok iyi yani. Merak etmeyin👌🏽❤️Sizin haftanızdan küçük olup da büyük bebişleri olanların genetik yapısı öyle. Fabrikadan çıkmıyor ki bu bebişler. İçinizi ferah tutun 😚❤️