Arkadaşlar iyi günler 28+1 haftalık gebeyim dün doktora gittim suyun azalmış suyun mu geldi dedi nts. Ye aldı sıkıntı çıkmadı daha önce de suyum baya azdı artmıştı geri azalmış 2 haftada gelişim geriliğimiz var benim gibi olanlar var mı ileriki haftaları görür müyüm acaba