Herkese merhaba
O güzel gün geldi çattı 🤣
ilk gebeliğim sezeryan olmustu. Bu ikinci gebeliğim ve en başından beri normal doğum istiyordum nasip oldu.
benim miniğim 10 gün erken geldi. 30 agustos pazartesı sabahı ufak ufak sancılarla uyandım
saat 7 gibi hemen duş aldım ne olur ne olmaz diye saat 11 gibi sancının siddeti arttı fakat dayanılacak gibiydi eşimi arayıp eve cagırdım birlikte hastaneye gittik nst bagladılar catı muayenesi yaptılar 6 cm açılmam vardı. Sancılarım sıklastı ve biraz zorlamaya başladı sonrasında beni hemen doğumhaneye aldılar hazırlıklar yapıldı epidural iğne istedim çünkü son sancı popomda hissettim çok kötüydü nişanım geldi o arada bana epidural yapıldı 4,5 ıkınmayla bebeğim kucagımdaydı dayanılmıcak gibi ya da bahsedilen gibi korkunç bir durum değil tekrar doğurmak istesem asla sezeryan olmam normal dogum tercih ederim ebem o kdr iyi biriydi ki hiç yırtılmam olmadı sürekli yagladı sıcak spançlar yaptı kolay ve dikişsiz geçti açıkçası herkese bir avazda doguracagı güzel doğumlar diliyorum