Aylinak1n HilalYlmz pek sancın yok canım doğuma hazırlık için düzenli aralıklara 40ın üstüne çıkması gerekirmiş doğumun başlaması içinde 80-100 arası nst de sancı gerekiyor. Benim 3 cm açıklık sancıda 30du eve gönderdiler bi sıkıntı yok diye
HilalYlmz Aylinak1n benim hiç açılmam yokmuş 😞 çatım müsaitmiş bugün muayene oldum hafif bi bel ağrım var o kadar
Aylinak1n HilalYlmz daha zamanı var belli ki kuzum üzülme açılma olmadan da suyun sancın gelebiliyor sancın geldikçe zaten açılman da olur merak etme