Kızlar bir sorum olucak dubleks evde oturan var mı beşik konusunda nasıl bir yol izlediniz? Hem alt katta hem yukarıda yatak odasında beşik olması gerekiyor, e birde bebek odası yaparsak 3 beşikte bana fazla geldi siz nasıl bir yol izlediniz bu konuda