Kızlar 10.haftadayım hiçbir şeyin tadı yok. Suyu bile midem bulanarak içiyorum. İkinci hamileliğim ilkinde böyle olmamıştı hiç. Sürekli halsizim, midem bulanıyor ve yediklerim iğrenç geliyor. Ama yine de aç hissediyorum doymuyorum gibi geliyor. Bu saçma durumda olan var mıdır