umutttttt Kızlar 36+ 4 haftalığm şuan sabahtandır bebeğimi bi iki kere ya hissettim ya hissetmedim o da sert değil ben tahatsız edince hafif tepki verdi bu durumda doktora girmeli miyim pazartesi günü kontrolüm var zaten
Dilekcnkn umutttttt Tatlı birşeyler ye ve soluna 1 saat kadar yat doktorum bana bu şekilde dedi bende 36 haftaya giricem şüphelendiğin zaman bu şekilde yap dedi istersen ılık bir duş aldıktan sonra bu şekilde yap baktın hala oynamıyor o zaman git canım nst bağlarlar