Partk canım benim belim öok ağrdığı için dr uma sordum mr çekilmemi istedi ortopediye yönlendirdi. Dr um ben hamilelikte bmyle bir risk almak istemiyorum. Çekemem dedi. Kanıtlanmış bişe olmaması zararsız oldupu anlamına gelmez risk dedi ve çekmedi. Hatta dr uma da kızdı. Sadece bel ağrısından nasıl mr çekilmeni ister diye.