Zu_leyha Btl0642 6+3te benimde olmustu iki üc gün lekelenme seklinde acile gittim nerdeyse herkeste oluyomuş ilk haftalarda lekelenme seklindeyse endiselenme demislerdi ultrasonla bebege baktilar sende git bi baksinlar kese alaninda kanama varmi falan diye
Btl0642 Yagmur00 doktora gittim kalp atışını dinletti haftan 5+6 dedi kese büyük bebek küçük dedi bol su ic dedi kahverengi leke içinde fitil verdi.4 hafta sonra gel dedi kontrole