Deletedmom5545 Merhaba ben hamileliğimin 11. Haftasına kadar hiç kusmadım Şimdi 12. Haftama girdim ve 1 haftadır en ufak koku da çok fazla abartılacak şekilde kısmaya başladım Daha önce böyle olan oldu mu merak ediyorum
nlycltk Deletedmom5545 ay bende 17 haftalığım hiç kusmadım bugün sabah bir kokudan öğürerek az kustum korktum bişey mi oldu acaba da böle bişey oldu diye
Buket_dadas Deletedmom5545 oldu gülüm hamileligim ilk basında senin gibi o aylardayken kusmaktan artık bildigin bogazım dan kan geldi yemin ederim öldüğümü sandım Bi an ama kusunca zorluyoruz ya kendimizi o sıra oluyor o kan da yani kötü Bi etkisi yok düzeliyorsun ama sonraki günler az sabret 15 haftaya kadar toparlarım insallah kendini normal Bu kusma benimde yatak odama girince midem Asırı bulanıyor Du 😔
Buket_dadas Deletedmom5545 21 haftalık olduk tam evet 3 gün önce ögrendim göstermedi kendini bıldırcın önceki haftalarda 3 gün önce gittim prensim olucak mıs erkek dediler cnm🥰💓🙏🍬
Buket_dadas Deletedmom5545 cok saol güzelim Allah razı olsun rabim senin de gönlünne göre versin inşallah