Cutemomy Canım ben aşılama oldum ve aşılama olduğum gün de covid aşısı oldum 😅 Doktorum aşını ol hemen dedi 3 ayrı profesör e de sordum olabilirsiniz dediler.5 Ekim de 2. Dozu olcam eğer aşılama tutup gebe kalırsam 4.5 haftalıkken de 2. Dozu olcam.Covid ,aşıdan 6 kat daha anne ve bebeğe zararı varmış.Yeni yazı yayınlanmış o yüzden güvenle oldum bende