Aleynaozkayaa Demin akıntım gelir gibi oldu ama akıntı değil su geldi kokusuz renksiz çamaşırım tamamen ıslandı. Bugün temizlik yaptım süpürge falan çektim egildim kalktım ondan olabilirmi doktora gitsemmi telaşlanılacak bişeymi acaba. Bebek hareketli ama çok aşagı vuruyor
Mrvbdk Aleynaozkayaa canım benmde 2 haftadır var öyle ara ara ıslatıyor baya çamasırımı hafif kokulu su gibi ama aramzda 4 hafta var bana doktor bsey demedi suyun azalms gibi falan ynede sen bi git hani tedbri elden bırakmamk lazım
Deletedmom15257 Aleynaozkayaa bebeğin suyu olup olmadığını dr giderek öğrenebilirsin belki terdir ama kesinlikle git dr cnm
Aleynaozkayaa Deletedmom15257 dün gittim suyu normal demişti ama bebek çok aşagıda oldugu için korkuyorum dogum pozisyonunda uzun zamandır hateketleri oturunca bacaklarıma vuruyo
Deletedmom15257 Aleynaozkayaa cnm sen gene git bi kaybın olmazaksine rahatlarsın şimdi bu korkuyla strslr hem kendine hem bebeğe zarar verirsin